Τετάρτη, 3 Μαρτίου 2021

Πώς να απολαύσετε την Τσικνοπέμπτη διατροφικά!




Γεια σας,

Τσικνοπέμπτη σήμερα και παρά τους περιορισμούς που υπάρχουν λόγω της πανδημίας, οι περισσότεροι έχουν ήδη σκεφτεί τρόπους για να τιμήσουν τα έθιμα. Διαβάστε όλα όσα χρειάζεται να γνωρίζετε για τις σημερινές επιλογές σας μέσα από το άρθρο μας "Τσικνοπέμπτη: Συμβουλές διατροφής για να την απολαύσετε ώστε να απολαύσετε".

Γνωρίστε μέσα από αυτό:
- ποιο κρέας είναι καλό να επιλέξετε,
- πώς να ψήσετε το κρέας σας,
- με τι να το συνοδεύσετε......και πολλά πολλά ακόμη!

Εάν πιστεύετε ότι ενδιαφέρει το κοινό σας, μπορείτε να το αναδημοσιεύσετε!
Θα εκτιμούσα πολύ εάν προσθέσετε ενεργό το αρχικό link του άρθρου ως πηγή στην αναδημοσίευσή σας.

Σας ευχαριστώ,
Πάρης Παπαχρήστος,
Διαιτολόγος - Διατροφολόγος, M.Sc.
Ιδρυτής του medNutrition


MichaelidesPost


Τετάρτη, 18 Νοεμβρίου 2020

Όλοι Σεβόμαστε τους Συμπολίτες μας.

 

  • Καλημέρα Ελλάδα, αγωνιζόμενη για την Υγεία και την Οικονομική ευρωστία.
    Καλημέρα στους Έλληνες που χρησιμοποιούν μέσα προστασίας κατά την δημόσια μετακίνηση τους,
    ώστε να δανείζουν ένα μικρό "κομμάτι" από την προσωπικότητα τους, υπέρ Υγείας στην Κοινωνία και Υπέρ της επανόδου στην Οικονομική ανάπτυξη της Ελλάδας.
    Καλημέρα στους Έλληνες που υπηρετούν την Εθνική Διαχείριση Υγείας, με σεβασμό στον κάθε αδύναμο συμπατριώτη.
    Κανείς δεν φοβάται, τους ιούς και τα μικρόβια, ζούμε αιώνες με την παρέα τους και επιβιώνουμε χάριν των εμβολίων, καθώς όλοι, κατά καιρούς έχουμε εμβολιαστεί.
  • ΟΛΟΙ ΣΕΒΟΜΑΣΤΕ ΤΟΥΣ ΣΥΜΠΟΛΙΤΕΣ ΜΑΣ

 

Σάββατο, 7 Νοεμβρίου 2020

Katerina Moustaka: «Δυσλειτουργική Κίνηση» ή «Προστατευτική Κίνηση»

Ένας από τους πιο ισχυρούς και παρόλα αυτά παραγνωρισμένους τρόπους να επηρεάσουμε τη αποκατάσταση μας, είναι ο τρόπος που μιλάμε στον εαυτό μας και τους άλλους.

Οι λέξεις έχουν δύναμη.


Έρχεται ένας αγαπημένος πελάτης. Φαρμακωμένος. Κουτσαίνοντας. Από πόνο στο ισχίο. Μετά από ένα 80αράκι χλμ ποδηλασία το Σάββατο. Πριν από αυτό, το ισχίο κουκλάκι ζωγραφιστό. Ποτέ ενόχληση.
«Με τέτοιο καιρό, είχα να κάνω κι από τον Ιούλιο, ε, το παράκανα λίγο» μου λέει. «Το θέμα μου δεν είναι ο πόνος. Έχω δυσλειτουργική κίνηση στην άρθρωση» συνεχίζει. «Μου το είπε ο γιατρός της εταιρείας μου». «Πολύ φοβάμαι ότι θα πάω για επέμβαση». «Σου είπε κάτι τέτοιο ο γιατρός της εταιρείας σου», ρωτάω. «Όχι» μου απαντάει «αλλά εξυπακούεται. Δυσλειτουργική κίνηση είναι αυτή». Ένας από τους πιο ισχυρούς και παρόλα αυτά παραγνωρισμένους τρόπους να επηρεάσουμε τη αποκατάσταση μας, είναι ο τρόπος που μιλάμε στον εαυτό μας και τους άλλους. Οι λέξεις έχουν δύναμη. Θα μου πείτε «Δε βαριέσαι, καημένη, τι να σου κάνουν οι λέξεις; Είναι ασήμαντες». Τίποτα δεν είναι ασήμαντο όταν πρόκειται για τον Κο Πόνο. Ο Εγκέφαλός μας ερμηνεύει την πραγματικότητά μας στηριζόμενος στις ιστορίες που λέμε στον εαυτό μας. Οι λέξεις πυροδοτούν τις ιστορίες μας. Ίσως είναι καιρός να είμαστε πιο προσεκτικοί με τι υλικό τις ταΐζουμε. Γιατί εκεί που ο συνάδελφος βλέπει δυσλειτουργική κίνηση, εγώ βλέπω μια δυσάρεστη μεν κομψή δε, χρήσιμη μεταβολή της «φυσιολογικής» κινητικότητας που χρησιμοποιείται εξαιρετικά αποτελεσματικά από το θεϊκό κορμί για να μας προστατεύσει από μεγαλύτερη καταπόνηση/κάκωση/επιβάρυνση της ανατομίας μας. Δεν είναι η πληροφορία, είναι το νόημα πίσω από την πληροφορία που κάνει τη διαφορά. Οι λέξεις που χρησιμοποιούμε μπορούν να μας πληγώσουν, μπορούν και να μας θεραπεύσουν. Κι ο πιο αποτελεσματικός τρόπος να αλλάξουμε το νόημα, άρα και το πόσο πιστεύει ο Εγκέφαλός μας ότι κινδυνεύουμε είναι να αλλάξουμε τις λέξεις. Οι «Εκφυλιστικές αλλοιώσεις» μπορεί να γίνουν «Φυσιολογικά ευρήματα για την ηλικία». Η «καταστροφή» να γίνει «κάτι που διορθώνεται». Η «Νόσος» να γίνει «Κατάσταση». Το «Μάθε να ζεις με αυτό» να γίνει «Χρειάζεται να κάνεις κάποιες αλλαγές». Κι αν κάθε φορά που βλέπουμε κάποιον να κουτσαίνει αντί για «δυσλειτουργική» αποκαλούμε την κίνηση «προστατευτική», θα γλιτώσουμε δράματα και ίσως αρχίσουμε να βλέπουμε μικρά θεραπευτικά θαύματα. Αγάπη πολλή, όπως πάντα <><><><><><>

hellasmagazine

 

Πέμπτη, 5 Νοεμβρίου 2020

Εμμηνόπαυση, πως να την αντιμετωπίσετε διατροφικά!

 Paraskevas Papachristos

Διαιτολόγος-Διατροφολόγος, M.Sc.

site: www.diaitologos.com



Η εμμηνόπαυση είναι ένα φυσιολογικό αλλά απαιτητικό στάδιο στη ζωή μιας γυναίκας. Δείτε σε αυτό το βίντεο:

  • - Ποιες αλλαγές συμβαίνουν στο σώμα μιας γυναίκας κατά την εμμηνόπαυση;
  • - Γιατί αυξάνεται το βάρος;
Διαβάστε τον πλήρη οδηγό που έχω γράψει για τη διατροφή κατά την περίοδο της εμμηνόπαυσης:
  • - Πώς θα βοηθήσει η Διατροφή;
[Μπορείτε ακόμη να κατεβάσετε ένα Δωρεάν εργαλείο που έχω σχεδιάσει για εσάς]

Για τις υπηρεσίες που προσφέρω μπορείτε να ενημερωθείτε από εδώ:

Κυριακή, 1 Νοεμβρίου 2020

Παγκόσμια Ημέρα Αυστηράς Χορτοφαγίας

 

Γεια σας,

Όπως κάθε χρόνο έτσι και φέτος, σήμερα 1 Νοεμβρίου γιορτάζεται η Παγκόσμια Ημέρα Vegan Πολυάριθμες είναι οι μελέτες που συνδέουν τη χορτοφαγία με οφέλη στην υγεία, ενώ ταυτόχρονα γίνεται λόγος για πιθανές συνοδευόμενες ελλείψεις από την υιοθέτησή της. Μάθετε τι ισχύει μέσα από το άρθρο μου «Χορτοφαγία, τα πάντα για μια ισορροπημένη διατροφή» που εμφανίζεται στο ακόλουθο link:

https://diaitologos.com/katastaseis-ygeias/chortofagia-ta-panta-gia-mia-isorropimeni-diatrofi/

Παραθέτω μερικά μόνο από τα θέματα που αναλύονται στο συγκεκριμένο κείμενο:

- Μύθοι για τη Χορτοφαγία
- Θρεπτικά Συστατικά
- Πλεονεκτήματα Φυτοφαγίας
- Σημεία Προσοχής
- Οφέλη στην Υγεία



Σας ευχαριστώ πολύ,

 

 

Πάρης Παπαχρήστος,
Διαιτολόγος - Διατροφολόγος, M.Sc.
Συγγραφέας & Ιδρυτής του medNutrition.gr

 

 



1 Νοε 2020

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Κοινωνική Ενημέρωση: Θέσεις εργασίας

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *