Παρασκευή, 31 Αυγούστου 2012

Διατηρείστε το ανοσοποιητικό σας σύστημα σε καλή κατάσταση .


Δεν υπάρχει τίποτα χειρότερο από κάποιον που είναι δίπλα στο γυμναστήριο και φτερνίζεται χωρίς να προσέχει.

Οι αθλητές που ασχολούνται με δυναμικά αθλήματα κινδυνεύουν να κρυολογήσουν περισσότερο από ότι οι άλλοι άνθρωποι γιατί το ανοσοποιητικό τους σύστημα βρίσκεται συνέχεια υπό πίεση.

Υπάρχει όμως λύση

Το βασικό καύσιμο του ανοσοποιητικού συστήματος είναι η γλουταμίνη και με την προπόνηση τα αποθέματά της μειώνονται πάρα πολύ. Έτσι λοιπόν είμαστε ευάλωτοι ακόμα και στους πιο απλούς ιούς.

Τι μπορούμε λοιπόν να κάνουμε;

Να προσθέσουμε την γλουταμίνη στα συμπληρώματα που παίρνουμε έτσι ώστε το ανοσοποιητικό μας σύστημα να έχει επαρκή αποθέματα. Επίσης μπορούμε να πάρουμε περισσότερη βιταμίνη C, εχινάκεια (Echinacea), τζινσενγκ και πολυφαινόλες.


Πηγή : iator.gr
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Κοινωνική Ενημέρωση: Θέσεις εργασίας

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *